"sjuk"

jag gick ju hem från skolan igår för jag orkade helt enkelt inte vara kvar fast jag hade ont i ögonen & huvet oxå men skitsamma. sen då jag kom hem tog jag de chill. asso som ni kanske har märkt så är min USB-kabel helt pajj :( så jag kan inte ladda in bilder :s men aja, idag gick jag till skolan som vanligt, fast sen kom jag på att vi hade idrott första lektionen efter flexen så då gick jag & mathilda till skolsyster och jag sa att jag hade spytt och hade ont i huvet och ögonen och mathilda sa oxå att hon hade spytt och hade ont i magen. så då fick vi båda gå hem :) så gick vi typ, mathilda skulle ju te henne och jag till mig. men när vi var vid pia ungäfär så blev vi sugna på godis och mathilda kom på att hon hade en tia , wiie! så då köpte vi lite klubbor (: men sen gick jag ner till centrum och typ skulle ta bussen hem men jag kom tjugo i så jag va tvungen att vänta i tjugo minuter. kom hem för ungefär.. hmm typ en kvart tror jag :p egentligen har jag data förbud men jag bryr mig inte, liksom min mobil är helt sönder, hela skärmen är vit. så liksom jag kan inte läsa eller skriva sms. shiiiet hur ska jag klara mig :'( men pappa har nog någon gammal , får hoppas det iaf :) wiie fett grym jag är , jag híttade en, så va inte rädda för att jag inte svarar ;D jag och Mathilda har bestämt att vi INTE ska komma på den där jävla idrottsdan på fredag så vi ska vara hemma imorgon med. så dom tror oss liksom xD nu ska jag nog kolla runt lite. glöm inte att ringa & smsa mig ;) men vi hörs? :) byebye / elun♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0