;p

har verkligen tröttnat på att blogga nu , det är så mycke annat skit som händer i mitt liv. idag va jag på grönan & sen senare kom hanna och vi schteekte vid min pool, wohoo äntligen lite rand iaf (a) men nu sitter jag här & tänker vilken underbar vän jag har, som ställer upp i alla lägen och jag kan verkligen prata med henne om precis allt! som igår kväll , jag satt och grät vid ungefär 1 halv 2 på natten och jag smsade henne och sa att jag behövde prata med henne och sen ringde hon och hon lugnade ner mig. de är precis så en vän ska vara , hon är underbar. hon är fan min bästavän. vill ni veta vem världens mest bästa person är? det är LINDA BENSAAD! jag älskar henne !! fuck of alla som rör henne! hon är min INTE din!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0