haha ni är duktiga om ni orkar läsa :D

hej, tänkte berätta om min dag!
vaknade 6 av att klockan ringde men låg och drog mig till tjugo i 7 , satte upp hår & sminkade mig , åt lite. sen gick jag till bussen, två bussar hade redan åkt förbi så jag trodde jag hade missat men så väntade jag lite och då kom en till, haha men sen då jag gick på bussen så fanns det ingen plats och så ba sa en kille (fjortis) att jag skulle sätta mig breve honom oh ja ba aha okej? ah men sen lite längre fram så startade inte bussen när den hade stannat vid gransäter så då va vi tvungna att hoppa på en annan, men sen kom vi till stationen och väntade tills klockan var 8 och då kom futurum bussen. sen va väl skolan som vanligt kollade på när åttorna gjorde teater på morgonen sen fick vi pannkakor til lunch, haha men sen hade vi engelska och slutade typ halv och vi skulle egentligen börja matten tio i två men om vi började tidigare så fick vi sluta två fast egentligen slutar vi tjugo i tre ;o ah men då tog jag bussen från skolan hem till mamma och hämtade tågremsan och sen tog jag bussen ner till stationen för att hoppa på tåget och dra till stephanie i kungsängen, då va alltså klockan 15,09 . men sen kom jag dit och vi hade de kul, haha spenderade mest tiden på en gammal full gubbe HAHA, orkar nte skriva allt men ni får fråga mig eller steff om ni undrar ;D men sen tog jag tåget hem vif 16,39 , va i bålsta 3 minuter i halv och då hade jag bråttom för jag skulle till bussen som går upp till skörby halv så då vare ba att börja springa, men sen då jag kom hem åt jag lite jordgubbar och tog det lungt, pratade med mamma lite. ah men sen fick vi gäster och lalala, orkar inte skriva mer men nu sitter jag här vid datan , haha tänkte ladda upp en bild på mig och min kusin på julafton :D kyssss / elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0