du vet vem du är

jag litade på dig en gång i tiden,
den tiden då du vågade vara dig själv.
inte en jävla falsk person som du är nu.
nu äntligen har jag förstått vilken idiot du är.
jag saknar den du var & alla våra minnen.
men jag klarar inte av att ta mer skit.
det va du som orsakade att jag ville ta självmord.
du vet inte hur ledsen óch besviken jag har varit,
och de vet du fortfarande inte.
jag har försökt prata med dig,
men du låtsas som om inget har hänt.
du tror att vi är vänner?
fast sen snackar du bullshit bakom min rygg,
och du som hatar när folk gör det , eller hur?
du får tänka till innan du gör/säger något.
jag har bestämt mig hur jag ska göra.
jag ska skita totalt i dig och vad du säger,
för jag tänker inte blir sårad av dig en gång till!
det är du som har gjort att jag har fått den känslan.
tack för att du sumpade våran vännskap, TACK så jävla mycke -.-'

jag hatar dig, åh fan va skönt de känns att säga det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0