blir så jävla lack

asso jag hatar verkligen dig, din personlighet, utseende & allt med dig bara! du är så otroligt falsk, DU DRIVER MED FOLK SOM INTE HAR GJORT ETT PISS MOT DIG , fattar du inte att man lackar ur eller? och rör du min syster igen, jag lovar då har du hela bålsta på dig, inte för att de är så stort men iaf. du e så jäävla dum i huvet, asso du har ljugit för henne HELA tiden? om jag bara hade vågat så hade jag fan smällt till dig för länge sen, de lovar jag ! du tyckte de va pinsamt? men och? vfan va du tillsammans med henne i en månad då? du LJÖG när du sa att du älskade henne och att hon betydde mest, asso tänk till innan du säger något för du har fan sårat henne, hon har tänkt på att ta livet av sig, pågrund av en jävla idiot som du :S åhh jag blir så jävla lack, du är inte värd en sån fin person som henne , GÅ OCH HÄNG DIG!

Kommentarer
Postat av: natta

vem gjorde så mot vem ?

2009-05-16 @ 12:03:30
URL: http://varierad.blogg.se/
Postat av: elin

anonymt.

2009-05-16 @ 17:40:29
Postat av: elin

anonymt.

2009-05-16 @ 17:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0