bläh för skola

ingen skola för mig idag heller, och jag som hade lovat mathilda och linda ! förlåt sötnosar. men faktiskt så va de mamma som sa att jag skulle stanna hemma, hostade som ett cp hela natten, usch usch inte bra. och imorgon MÅSTE jag till skolan, ska hämta hem massa skit som jag måste plugga med under mina lediga dagar, asso fyfan för skola -.- I HATE IT! varför ska de finnas? man borde fan få välja själv ifall man vill lära sig en massa och få en bra utbildning?! aja, eller jag kanske kan gå och hämta lite saker nu, så slipper jag sen imorn, om jag nu orkar gå till skolan, aja får se vad som händer. och nu när jag är hemma och har det hur tråkigt som helst så får ni faktiskt smsa med mig! wiie :D

pusss eran elin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0