alla måste läsa

åh, blir så fuckin' trött på idioter som försöker lägga sig i mitt liv.så jävla omoget av sånna som vill att man ska ändra sig & gnäller på ens utseende, bara för att man ser ut på ett visst sätt, så har man en viss personlighet.omg, bullshit. vet ni? jag lärde mig för lääääääänge sen att man inte ska dömma en person efter dens utseende. Nånting ni kanske borde ta att tänka på. Men eftersom ni inte har verkat fatta det ännu visar det kanske bara att jag är så jävla mycket mognare än er. aså, jag vill inte höra mer vad ni tycker & vad ni inte tycker om mig. det spelar fucking ingen roll. om jag vill veta så frågar jag. så länge jag inte har bett om era åsikter behöver ni fan inte komma med massa bullshit till mig. bara stäng era äckliga käftar och kolla på hur ni själva ser ut eller på hur ni beter er.  jag är mig själv & jag tänker inte ändra mig, tyck att jag är kaxig, men jag försvarar bara mig själv & dom runt omkring mig.Sluta se ner på andra & tro att ni är så jävla mycket bättre, det är fan iaf inte jag som håller på att snacka skit om alla mina kompisar bakom deras rygg, det är inte jag som går runt & kallar folk bich, hora osv. tänk på vem det igentligen är som har sjunkit så lågt, att ni använder ordet hora på någon som inte ens är det, innan ni säger hora till någon kanske ni ska ta & slå upp det i ett lexikon först, så ni verkligen fattar vad det betyder.Detssutom tycker jag också att ni borde tänka efter om man ska behöva köpa sina kompisar?. omg är det äkta vänskap?. eller bara rent jävla misslyckande. Ni kanske borde tänka efter på vad ni säger & vem ni säger det till.  alla runt omkring er tycker bara ni uppför er som ett gäng idioter.

Kommentarer
Postat av: Anonym

thats right (:

2009-05-30 @ 19:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0