trevligt ^^

höhö , tja alla söta ;D
idag vare kul förutom att typ hanna blev sur på mig och mathilda, men de löser vi. ja men dagen började med att jag försov mig lite (a) och sen typ gick jag me linus till skolan. sen när jag kom så typ började vi med flex och så. sen på musiken körde vi bazz och jag, hanna och mathilda äger ju fan på de ;D och de blev typ fiskbullar till lunch -.- så åt bara lite sallad men nu ska jag inte börja prata om vad jag åt xD men iaf så tog jag bussen när vi slutade vid 2. sen då jag kom hem så chillade jag lite men sen satte jag mig vid datan och kom på att mamma köpte glass igår :) höhö så fettade jag mig lite. men sen lite senare ska jag på första utomhus gräs träningen och sen imorn så blire DM :) men nu orkar jag inte skriva mer, pussar från elin . tss ,  kände mig tvungen att lägga ut en bild på mig och min kusin då vi va tomtar ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0