lalala

hejsan.
idag i skolan kunde jag inte hämnas, haha hade tagit en liten hink och skulle hälla men då ba tog han den och hällde på min tröja -.-' och sen kom typ alla nior i gul och sa att han skulle hälla igen och fucking läraren brydde sig inte ;o men jag fick iaf gå tidigare, vi slutade egentligen tio över tre fast jag fick gå fem över ett för skulle te doktorn, åååh fick medicin -.- så nu typ måste jag ta de i skolan oxå ;s sen typ va ja bara hemma och så la ja mig i soffan och somnade (a) oh shit, måste berätta en pinsam sak som hände då vi hade varit hos doktorn, haha vi gick te godis hjärtat och köpte kul glass ;D ah och sen typ skulle vi te ica och då tappade jag hela min glass mitt i centrum :$ hahah fyfan va pinsamt xD men nu sitter jag barnvakt åt två små pojkar, haha . men pallar inte skriva mer. kärlek / elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0